طراحی پوستر تبلیغاتی | قسمت دوم روش های خلاقانه

 

 

 

 

طراحی پوستر تبلیغاتی | قسمت دوم روش های خلاقانه

 

6- ایجاد یک کانون توجه در پوستر تبلیغاتی
برای ایجاد اهمیت بیشتر متن، خارج و داخل آن از عکس استفاده کنید. همان طور که می بینید، در پوستر تبلیغاتی تئاتر ملی چایلوت، از تصویر صورت یک زن استفاده شده به طوری که تمرکز اصلی روی لب هایش است. این کار در مخاطب شور هیجان ایجاد می کند. به فرم لبهای زن که شبیه به قلب شده است، دقت نمایید.

 

ایجاد کانون توجه در طراحی پوستر

 

7- استفاده از اشکال هندسی در پوستر تبلیغاتی
کنار هم قرار دادن اَشکال هندسی ، می تواند اَشکال دیگر را بسازد. آن ها می توانند با استفاده از خط هایشان، چشم مخاطب را به جاهای مختلف پوستر تبلیغاتی هدایت کنند. یک ترکیب زیبا درست کنید و توجه مخاطب را به همان سمتی که می خواهید ببرید. استفاده از اشکال در طراحی، یک کار زیرکانه است و تاثیرات باورنکردنی ای دارد.

 

اشکال هندسی در طراحی پوستر

 

 

اشکال هندسی در طراحی

 

 

اشکال هندسی در طراحی پوستر 2

8- در ایجاد ترکیب ها هوشمندانه عمل کنید.
متن ها، عکس ها و کلیه اطلاعات در اختیار شماست. فکر کنید و ایده دهید که به چه صورت های مختلفی می شود متن و عکس را خورد کرد و دوباره کنار هم چید. این شما هستید که مشخص می کنید مخاطب باید به چه صورت پوستر تبلیغاتی را مطالعه کند و پیام آن را دریافت نماید. به تلفیق گرافیک، کلمات و حتی حروف فکر کنید.

در پوستر تبلیغاتی زیر که مربوط به فستیوال مالاگا است، طراح به خوبی این تلفیق را انجام داده است. تمرکز اصلی تصویر روی متن سمت راست قرار گرفته و سمت چپ هم نقاشی های کوچک مردمی است که به سمت آدرس، حرکت می کنند.

 

ایجاد ترکیب هوشمندانه در طراحی پوستر

 

 

شیوه های طراحی جدید پوستر

9- در طراحی پوستر تبلیغاتی با لایه ها بازی کنید
هنگامی که از عکس ها، کلمات و رنگ ها در لایه های مختلف استفاده می کنید، باعث می شود تصویر نهایی دارای ابعاد مختلف و عمق شود. پوستر تبلیغاتی زیر، مربوط به فستیوال کشت و زرع است. در این تصویر، شهر و زندگی کشاورزی نمایش داده شده است و کلمات و تصاویر روی هم افتاده اند.

 

بازی با لایه ها در طراحی پوستر

پوستر مناسبتی ولنتاین در عکس سمت راست ، با استفاده از سایه زیاد و بسیار قوی، یک فضای عمیق سه بعدی ایجاد کرده است. طرز قرار گرفتن نوشته ها در امتداد تصاویر مرتبط نیز هوشمندانه و جالب توجه است. 

 

10- ایجاد انرژی با استفاده از تاکید روی اجزا
وقتی شما از فونت ها و تصاویر هیجان انگیز استفاده می کنید، یک تاثیر جدی و واکنش فوق العاده در بیننده به جا می گذارید. با این کار باعث می شوید پیام شما با احساسات و انرژی مخاطب درگیر شود. گاهی اوقات استفاده از کلمات کم، تاثیرگزاری را فوق العاده می کند. با ما همراه باشید تا در قسمت بعدی شما را با سایر روش های خلاقانه در طراحی آنلاین پوستر آشنا کنیم

 

ایجاد انرژی در پوستر در طراحی پوستر

 

 

 

منبع : http://www.100barg.com/articles/poster-design-methods


انجام سفارشات طراحی و چاپ و تبلیغات پوستر ,استفاده ,تبلیغاتی ,ایجاد ,طراحی ,مخاطب ,پوستر تبلیغاتی ,طراحی پوستر ,تمرکز اصلی ,طراحی پوستر تبلیغاتی

مشخصات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آموزش مایکروسافت ورد 2010 فروش تعمیر و ارتقای فلزیاب وبلاگ آغوش مووی فا انجمن علمی مهندسی شیمی دانشگاه ولیعصر رفسنجان دوراهی سد موزئیک فرش کاشان مشاور املاک رضایی سایت اختصاصی تعبیر خواب آلفا 11 اهنگوانتونزاقایخز از بس که مجلس طولانی شد به ﻗﻮل معروف. دا مو لر خورم.دورت اخر داستان بیمارستان چونا فوایید ضررهای احتمالی تغییر ژن های جانداران خلاصه درس نه از فارسی پنجم علامه حلی چه ویژگی داشت اشراف مکه درمراسم حج چه امتیازی برای لال نقش پس از باران چگونه فرهنگ احترام به دیگران راورخانواده مدرسه واجتماع رواج دهیم